Broadbando Celcomacio

Sejak semalam coverage Celcom terganggu entah apa sebabnya, sehingga menyebabkan para pengguna Celcom yang setia seperti saya tidak dapat menggunakan handphone dan Broadbando Celcomacia mereka. Sehingga pagi ini, Celcom masih lagi membuatkan penguna setianya ini tertekan!! Haish.. terpaksalah saya menulis post ini di dalam Microsoft Word terlebih dahulu, walaupun disisi saya terdapat tiga biji Broadbando Celcomacio!!

Tiga biji Broadbando Celcomacio bergambar dengan penuh gaya, dari kiri, Kak Siti's, Saya's dan Kak Nora's
Tanpa coverage, tiga biji Broadbando Celcomacia tidak ubah seperti tiga batang plastik yang langsung tidak berguna untuk melayari internet, membaca email, meng-update facebook apatah lagi mengutus post baru di blog heartysays..

Tanpa minyak petrol, sebuah kereta Mercedes yang gah dengan rekabentuknya, sunnguh bergaya dengan warna hitam menawan, tidak ubah seperti besi buruk yang langsung tidak dapat membawa tuannya ke mana-mana hatta ke kedai makan depan rumah sekalipun.

Tanpa iman dan taqwa, seorang manusia yang diciptakan Tuhannya sebagai sebaik-baik makhluk, tidak ubah seperti binatang bahkan lebih teruk lagi, yang hidup semata-mata untuk memuaskan nafsunya tanpa sedikit pun bermanfaat kepada dunia dan seluruh isinya.

3 comments:

  1. owh my dear miss hartysays, kasihan sungguh melihat broadbando yang x broad langsung.saluran internet mengecil sebab bukit gasing eh? hey, jom ke bukit gasing..bila2 kita free...

    ReplyDelete
  2. to anonymous:
    bukit gasingkah punca segala2nya.. huwaaa!!
    bile2 free tu tahun depan lah jwbnya.. hehe

    to ct_cucubi:
    rindu sy la tu hehe.. nak pg, tp kak dela x confirm gaji lagi.. once confirm, i'll go!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails