Mencari ubat hati

Haduihla.. lame betul tak update blog ni.. Padahal sebenarnya hampir setiap hari saya buka blog ini, tapi langsung takde idea untuk menulis.. Maka, keinginan untuk menghapdet blog terpaksa ditangguh lagi selepas berjam-jam duduk termenung di depan komputer.. huhu T_T.

Kawan saya kata fenomena ini dinamakan writer block! Fakta ini saya boleh terima dengan senang hati hehe.. takde lah rase bersalah sangat bila tak update blog kan =)

Kawan saya yang lain kata orang yang tidak mempunyai sesuatu, maka dia tidak boleh memberi! Umpamanya seperti sebiji cawan, jika ia dipenuhi dengan air sehingga melimpah, maka ia akan membasahi kawasan sekitarnya dengan nikmat air tersebut. Tetapi jika ia kering, maka kawasan sekitarnya pun kering. Fakta ini benar tapi............................................ huwaaaaaaaaa itu bermakna hati saya sedang kosong atau kering sekarang, sehingga saya tidak mampu berkongsi apa-apa pun kebaikan dengan orang lain. Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! TTTTTTTTTTTT____________________TTTTTTTTTTT

Mari amalkan!


5 comments:

  1. rilek.. biaselah tu.. kdg2 mmg mcm tu

    ReplyDelete
  2. sob sob terharu pulak kak kerol ckp cmtu TT_TT

    tengz!

    ReplyDelete
  3. nmpaknya kte pun sdang berhati kosong laa nihh...hhuu3...

    ReplyDelete
  4. ok,miss harti.kali nie, mmg sure komen kat tmpt yg betul...

    awak xde aper nak tulis, kak ade byk sgt nak tulis tp kurang berdisiplin mengurus masa utk menulis...

    ni ade satu cerpen yg dah lama sgt kak nak tulis,everyday asyik terfikir2- "anak emas cikgu amlie' - nantikan ye..
    promote kan sini la plak..men'carpap' sket

    ReplyDelete
  5. hehe

    skrg dah ade bende nk tulis.. insyaAllah will update this blog soon =)

    wah, siap dah fikir tajuk lg.. which is part yg plg last akan sy buat huhu.. tak sabr nk bace!!!! cepat lah tulis!!

    any promotion should come with payment to the owner of the site k haha!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails